Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

ωραίες εποχές!!!



''Όταν ήμουν μικρή, δεν είχα iphone ούτε laptop,ούτε PSP.Έπαιζα όλη μέρα κρυφτό, σχοινάκι, 


ποδήλατο.Πήγαινα σπίτι όταν νύχτωνε.Η μαμά μου, δεν με έπαιρνε τηλέφωνο.Απλά μου φώναζε απο το 


σπίτι.Αντί για facebook,είχα μόνο τους φίλους της γειτονιάς μου.Δεν είχαμε Dettol, αλλά παίζαμε στη 


λάσπη..Κάθε μέρα, βλέπαμε tom&jerry και όχι τους απερίγραπτους τύπους, των πρωινών εκπομπών...


...Χαρούμενη παιδική ηλικία...


Ανέβασέ το και εσυ στο προφίλ σου, εαν έχεις πιεί νερό απο λάστιχο και επιβίωσες....


Ωραίες εποχές...''


( απο τον τοίχο μιας φίλης στο fb..)

12 σχόλια:

Natasa makeup-nails είπε...

Μόνο ωραίες???Ξέγνοιαστες,χωρίς τον παραμικρό φόβο... και γυρνούσαμε σπίτι βράδυ ψόφιοι από το παιχνίδι....ωραία παιδικά χρόνια,που δυστυχώς τα παιδιά μας δεν τα ζούνε.Τέλειο πόστ,για άλλη μια φορά.....φιλάκια

Claire D. T είπε...

χαχαχ εγώ έφευγα από το σπίτι και η μητέρα μου ήξερε πάντα που είμαι!! :)

Daphne είπε...

συμφωνω απόλυτα οντως τοσο ομορφες εποχές...νιωθω τυχερη που πρόλαβα να τις ζήσω, τα παιδιά της εποχής μας όμως δεν νομίζω να τα ζησουν ποτε..υπεροχο ποστ, φιλιά!

amalia είπε...

Ax poso dikio exei!!Alla ti na kanoume?!Parempiptontws se euxaristw polu gia to gluko sou comment :*

Check my Blog http://alittlebitofshine.blogspot.com/
and on-line store http://shopalittlebitofshine.blogspot.com/ !! :)

NatalieDouka είπε...

Έχεις δει την ταινία Midnight in Paris? Σε κάθε εποχή πιστεύουμε ότι παλιότερα ήταν καλύτερα. Όμως κάθε εποχή είναι όμορφη και ιδιαίτερη και χαίρομαι που το ίντερνετ με έχει φέρει κοντά σε άτομα που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα με εμένα και όχι απλώς τον ίδιο δρόμο :)

thomi είπε...

υπεροχες εποχές, ανέμελες χωρίς αγχος, παίζαμε μήλα, κουτσό, χωρίς κινητά και ακίνητα..

Coula είπε...

Νομίζω πως ήταν οι καλυτερες εποχές!
τωρα απλώς ...δοιαβρωνομαστε

Nalia είπε...

θελω κ εγω να κλεισω το κινητο και το facebook και να παω πισω στις φορμες και τα χωματα και τις αλληλογραφιες και τα μυστικα και τα πρωινα disney χιχι
φιλακια!

L. είπε...

Υπέροχο, θα το ανεβάσω στο fbk. Ευχαριστώώώώώ
Υ.Γ κι αν δεν έχω πιει νερό από λάστιχο, κι αν δεν έχω παίξει με λάσπες. Το μόνο που θυμάμαι είναι πόσο ευτυχισμένη ήμουν...

Μαζί... KaPa είπε...

Οχι από το λάστιχο αλλά από το ποτάμι....κι όχι μόνο το αγαπημένο μου παιχνίδι να πηδάω από νεόκτιστες οικοδομές στην άμμο που είχε από κάτω!!!! χε χε

myStickland είπε...

Κρίμα που αυτή η ξενοιασιά έχει περάσει..κρίμα που τα παιδιά μας,δεν έχουν την ευκαιρία να μεγαλώσουν έτσι, όπως εμείς..καλή η τεχνολογία και ότι συνεπάγεται, αλλά πιστέψτε με θα ήθελα να υπήρχε μια μηχανή του χρόνου, να με γύριζε στην παλιά μου γειτονιά, έστω για λίγο..ωραίες εποχές!!!

Lyriel είπε...

Κάθε εποχή έχει τη δική της μαγεία .. οι αναμνήσεις πάντως είναι ολοζώντανες !!

Δημοσίευση σχολίου

 
;