Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

me,myshelf and i..

Aρχικά το about me σκέφτηκα να το αφήσω για το τέλος.Μου φάνηκε εύκολη περίπτωση.Δυο πραγματάκια θα μπορούσα να πω για εμένα.Τι στο καλό;Απο την άλλη εμείς έχουμε ήδη γνωριστεί μέσα απο τις σελίδες του myStickland,εδω και καιρό..Η καινούρια φίλη που θα μοιράζεται τις δικές της ανησυχίες,η γλυκιά μου Lounitas μόλις συστήθηκε! Έπρεπε και εγω λοιπόν να τα βάλω σε μια σειρά-έτσι για να με γνωρίσεις και εσυ που ήρθες μόλις τώρα στη παρέα μας που ολοένα και μεγαλώνει!
Μα...όταν έφτασε ετούτη εδω η στιγμή και χρειάστηκε να πληκτρολογήσω τις πρώτες λέξεις που θα μιλούσαν για αυτό που είμαι δεν ήξερα πως να με περιγράψω..Aλλά ας τα πάρω καλύτερα απο την-πολύ-αρχή!
via
First of all,θα σου πω οτι ο τίτλος του oλοκαίνουριου μπλογκ μου(λίγο παραφρασμένος-η αλήθεια είναι)ήταν για χρόνια μέσα στο κεφάλι μου.Απο όλες τις ερμηνείες που θα μπορούσα να σου δώσω, εγω θα κρατήσω αυτήν εδω γιατί μου ταιριάζει περισσότερο;)
Viniettas'*(βινιέτας)ήταν και το nickname μου επίσης.Μου το είχε ''κολλήσει''μια παλιά μου κολλητή εκεί κάπου στην εφηβεία.Και όταν πια η φιλία εκείνη ξέφτισε,έμεινε αυτή εδω η μικρή λεξούλα να θυμίζει χρόνια ανέμελα και γλυκά.Που με γαλούχησαν με υπομονή και επιμονή.Αλλά μου άφησαν και ''κουσούρια''.Αυτά της αναβλητικότητας-είμαι και ζυγός γαρ,δεν το αρνούμαι-και της παρορμητικότητας.Ο ''θανατηφόρος''αυτός συνδυασμός με έχει οδηγήσει άπειρες φορές σε μπελάδες,αλλά η διπλωματία που έχω με έχει γλιτώσει άλλες τόσες.
Αγαπώ τους ανθρώπους εκείνους που με πάνε ενα βηματάκι πιο πέρα,που μπορώ να μιλάω με τις ώρες αλλά και να αφήνω τις σιωπές μας να εκμυστηρεύονται άλλα τόσα.Αγαπώ τα ταξίδια που κάνουμε μαζί με τα βιβλία μου και δεν μπορώ να ζήσω χωρίς να ακούσω τις αγαπημένες μου νότες.Μου αρέσει να εκφράζομαι μέσα απο τις λέξεις και να τις αφήνω να με καθοδηγούν εκείνες όταν πασχίζω να βρω μια άκρη στο κουβάρι μου.Αγαπημένη μου συνήθεια,είναι να παρατηρώ τους ανθρώπους γύρω μου και να πλάθω σκηνικά και ιστορίες για εκείνους.Τον περισσότερο καιρό θα ήθελα να είμαι αόρατη και τον υπόλοιπο να τριγυρίζω με μια βαλίτσα όλο τον κόσμο.Βαριέμαι εύκολα γιαυτό λατρεύω οτιδήποτε θα με κάνει να παθιαστώ μαζί του για καιρό.Μπορώ να κλαίω μα και να γελάω με την ίδια ευκολία και είμαι σούπερ ευαίσθητη αλλά και τρομερά κυκλοθυμική.
Ανυπόφορη ώρες-ώρες,αλλά αν μπεις στην παρέα μου είμαι σίγουρη οτι δεν θα το μετανιώσεις γιατί θα σε αγαπώ για πάντα...
Μπορώ να ασχολούμαι με τις ώρες με μικρά μπουκαλάκια που περιέχουν ελιξήρια ομορφιάς.Να τινάζω με χάρη τα πινέλα μου και να πειραματίζομαι με ολοκαίνουρια χρώματα και υφές..Να ενημερώνομαι για όλα τα υπέροχα νεα που κυκλοφορούν στον κόσμο της ομορφιάς και να αραδιάζω όλα μου τα ''όμορφα υπάρχοντα''στο μπουντουάρ μου.Με αυτά και με εκείνα λοιπόν αποφάσισα να φτιάξω ενα ιστολόγιο ομορφιάς για να μπορώ να μοιράζομαι μαζί σου το πάθος μου..
Καλώς ήρθες λοιπόν στην πιο όμορφη παρέα..Στο viniettas' beautyland*..
..Εδω η ομορφιά κόβει βόλτες ανενόχλητη!

(Και επειδή όσο μεγαλώνω τόσο και αλλάζω,θα ήθελα να αφήσω λιγάκι την πόρτα ανοιχτή σε αυτό εδω το ποστ για να μπορώ να μπαινοβγαίνω και να προσθέτω μικρά κομματάκια μου..
Βάζω μια άνω τελεία για την ώρα...)
Τα φιλιά μου*

2 σχόλια:

Claire D. T είπε...

Τι όμορφο που μαθαίνουμε περισσότερα για σένα.. Νιώθω ότι σε κάποια πράγματα μοιάζουμε, όπως στο θέμα της κυκλοθυμίας!!
Καλή αρχή σου εύχομα, περιμένω πως και πως να σε διαβάζω :)
Πολλά φιλιά

evonita είπε...

καλή αρχή! πολύ όμορφο έγινε!!

Δημοσίευση σχολίου

 
;