Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

finally*

Και εκει που φόραγες επάνω σου τον χειμώνα,ξάφνου ενα καλοκαίρι δροσερό και γεμάτο παιχνίδια ήρθε να σου κρατήσει συντροφιά.Χωρίς να το καταλάβεις,άρχισες να ξεσκονίζεις τη ψάθινη τσάντα σου,να διπλώνεις τη μεγάλη ροζ πετσέτα σου και να βάζεις πλώρη για απόμερες παραλίες.Εκεί οπου το τικ-τακ απο τις ρακέτες των διπλανών δεν έχει ακόμη την τιμητική του.Μόνο κάτι ανυπόμονα τζιτζίκια ξεροβήχουν και αρχίζουν δειλά το τραγούδι τους.Εκείνο που φαντάζει σαν το πιο ωραίο στον κόσμο..Μετά απο ενα χειμώνα δύστροπο και στριμμένο,αυτές οι μονότονες φωνές τους είναι βάλσαμο..
via
Και ετσι στα ξαφνικά,ενα μικρό ζουμερό καλοκαίρι κάθεται δίπλα σου.Σκαρφαλώνει στη μικρή σου παλάμη.Και εσυ χαμογελάς ξένοιαστη.Το κρατάς σφιχτά στο χέρι...
Κλείσε απαλά τα μάτια και ονειρέψου..φτιάξε όνειρα μεγάλα και φωτεινά..και που ξέρεις;
Ίσως ο ήλιος που κρύβεις στην καρδιά,να σου τα φέρει εμπρός σου*

Ευτυχώς,το καλοκαίρι του 2013 μόλις ξεκίνησε!

πι.ες.Όπου και αν πάω,πάντα θα έρχομαι εδω.Να ρίχνω κλεφτές ματιές.Να παίζω κρυφτό με τις σκέψεις μου.Να δένω κόμπους τις λέξεις και να μετράω φίλους και εχθρούς...

χχχ

21 σχόλια:

Rylie είπε...

Καλό καλοκαίρι να έχουμε γιατί ο χειμώνας μας ταλαιπώρησε από όλες τις απόψεις!

☆LoUniTa☆ είπε...

απλά,
Σε αγαπώ πολύ!

είσαι μες το μυαλό μου :))

Katerina Verigka είπε...

:)

Katerina Valsamidi είπε...

Καλό καλοκαιράκι κοριτσάκι μου!
Φιλάκια πολλά!

atstar --getalocalife.blogspot.gr είπε...

Όμορφο Ποστ!καλο μας καλοκαιράκι

NatalieDouka είπε...

Καλοκαιράκι... Άντε να διώξουμε λίγο τη γκρίζα διάθεση! Να περνάς υπέροχα! <3

Nasia είπε...

καλό καλοκαίρι!
φιλάκια!

Fancy toBuy είπε...

finally Summer is here! :)
kiss...fancy~

Ελένη Κερσένογλου είπε...

Καλό καλοκαίρι και από εμένα. Αυτός ο παιχνιδιάρης ο ήλιος πως μας το φτιάχνει το κέφι ε;

Dimitra είπε...

Καλώς ηρθες μικρό ζουμερο καλοκαιρι!!

Eva Psarrou είπε...

Έχω την αίσθηση πως άργησε φέτος να μας 'ρθει, ίσως επειδή μου έλειψε περισσότερο αυτή τη φορά από κάθε άλλη. Καλώς μας ήρθε λοιπόν και καλό καλοκαίρι!

Craftland gr είπε...

Καλο Καλοκαιρι !!!!!!!Να περνας υπεροχα ,κι εμεις θα ειμαστε εδω οποτε θελεις να μοιραστεις κατι!!!!!!!φιλακια πολλα!!!

Claire D. T είπε...

Καλό καλοκαιράκι γλυκιά μου.. :)
Σου στέλνω πολλά φιλιά!!

Ημερολογιο ενός μωρου είπε...

Καλό καλοκαίρι να έχουμε!

sundayspoon είπε...

Καλό καλοκαίρι σε όλους μας! Να περάσουμε τέλειαααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!
Πολλά φιλάκια!

Funky Monkey είπε...

Καλό καλοκαιράκι κορίτσι μου, γεμάτο όμορφες, ξέγνοιαστες στιγμές!
Να περνάς τέλεια!
Σε φιλώ!

princess είπε...

Καλό καλοκαίρι φιλενάδα μου!!!!!!!!!!

f styling είπε...

Ανακάλυψα ένα διαγωνισμό για ελληνίδες beauty bloggers!!
Ρίξε μια ματιά!! http://www.flowmagazine.gr/kliroseis

confusedmind είπε...

Αν και μπροστά στον υπολογιστή με έκανες να νιώσω ξαπλωμένη πάνω στην ροζ πετσέτα!!! Καλά να περνάς φίλη μου!!! Φιλάκια πολλά!! :))

me (maria) είπε...

Καλό καλοκαίρι και να περνάς όμορφα..εύχομαι στο μέτρημα να σου βγαίνουν πάντα περισσότεροι οι φίλοι!!
Να είσαι καλά...φιλιά πολλά!!

Ntina Ch είπε...

Καλό, ξέγνοιαστο, ονειροπόλο και μαγικό καλοκαίρι σου εύχομαι!!! :)

Δημοσίευση σχολίου

 
;