Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

summer..is loading*

..Οκ..
έκλεψες επιτέλους λίγα λεπτά απο τη φουκαριάρα τη μέρα σου και αποφάσισες να στρωθείς επιτέλους μπροστά στο πισι σου.Και στρογγυλοκάθησες στην αγαπημένη σου καρέκλα.Και πάτησες το mute στο κινητό.Γιατί κανείς και τίποτα δεν θέλεις να σου χαλάσει τη στιγμή.Την ολόδικη στιγμή σου.Εκείνη που θα σε βοηθήσει να τοποθετήσεις ευλαβικά σχεδόν τη μια λέξη δίπλα στην άλλη.Και ελπίζεις επιτέλους οτι θα γράψεις εκείνο το σούπερ-ντούπερ κείμενο που θα κάνει τους άλλους να λένε''αχ,μακάρι να το έγραφα εγω αυτό''..
via
Και έτσι όπως πέρασε μια βόλτα αυτή η σκέψη απο το μυαλό σου,έτσι βιαστικά και έφυγε.
Γιατί μπροστά σου δεν βλέπεις πληκτρολόγια και γραμματοσειρές.Αλλά αμμουδερές παραλίες.Καυτά σορτσάκια και μαυρισμένα κορμιά.Δροσερές φέτες καρπούζι και αντηλιακά με άρωμα καρύδας.Να,έτσι όπως κλείνεις για μια απειροελάχιστη στιγμή τα μάτια,ορκίζεσαι οτι αυτή ακριβώς η μυρωδιά σου γαργαλάει τα ρουθούνια.
Και εσυ,εκεί..Συνεχίζεις να ζωγραφίζεις με τη σκέψη σου διακοπές.Τεράστιες παραφουσκωμένες βαλίτσες.Λιμάνια,αποχαιρετισμούς.Εύχεσαι να μπορείς να αφήσεις πίσω όλα εκείνα που σε κούρασαν τόσο με τις παραξενιές τους όλο το χειμώνα που πέρασε.Και αισθάνεσαι τόσο τυχερή που επιτέλους το καλοκαίρι ήρθε και είναι αποφασισμένο να σε πάρει μαζί του.Να το ερωτευτείς ξανά απο την αρχή.Να εξαφανίσει με τα μαγικά του ξόρκια όλα εκείνα που σε έκαναν να περπατάς με σκυφτό κεφάλι.Γιατί,ναι.Το ξέρεις οτι έχει τη μαγική εκείνη δύναμη.Kαι ορκίζεσαι οτι ενα ονειρεμένο καλοκαιρινό σούρουπο παρέα με το πιο χρωματιστό ηλιοβασίλεμα που έχεις δει,δεν θα το άλλαζες με τίποτα στον κόσμο.Ή μήπως έχω άδικο;

Γιαυτό κλείσε επιτέλους το πισι,βάλε δυνατά μουσική και χόρεψε στους ρυθμούς της πιο ξένοιαστης εποχής του χρόνου...

Summer..is loading,babe*

21 σχόλια:

Evaggelia Pap είπε...

"ορκίζεσαι οτι ενα ονειρεμένο καλοκαιρινό σούρουπο παρέα με το πιο χρωματιστό ηλιοβασίλεμα που έχεις δει,δεν θα το άλλαζες με τίποτα στον κόσμο"

Αυτό ακριβώς!!!Καθόλου άδικο!!
Έρχεταιιιιι!!!! :D

Claire D. T είπε...

Αν και ο καιρός δε μας βοηθάει πολύ.. εγώ ανυπομονώ για το καλοκαιράκι!!!

Tzina Varotsi είπε...

Aχ διακοπές..... τις χρειάζομαι επειγόντως λέμε :-)

Litsa Ch είπε...

Ναι ναι ναι φορτώνει το καλοκαιράκι και μαζί του φορτώνω κι εγώ κοριτσάκι μου. Κι εσύ και όλοι, ελπίζω!
Σου γράφω ακούγοντας το τραγούδι που επέλεξες για εμάς κι ενώ κουνιέμαι ρυθμικά σου εύχομαι ένα υπέροχο, καυτό καλοκαίρι με απολαυστικές στιγμές δροσιάς!!
Ναιαιαιαιαι
Σε φιλώ!

BUTTERFLY είπε...

Αχ μακαρι να το ειχα γραψει εγω!!!!

confusedmind είπε...

Φιλεναδίτσα μου μέρες τώρα στο μυαλό μου τριγυρίζουν παρόμοιες εικόνες!! Κι αισθάνομαι τυχερή που το Σαββατοκύριακο θα απολαύσω το πρώτο μου καλοκαιρινό ταξιδάκι!! Ας απολαύσουμε το χάδι του καλοκαιριού και ας αφεθούμε στα όμορφα βράδια του!! Φιλάκια πολλά!!

Μάχη en Zwh by Stylicious my friend είπε...

Νομίζω πώς νιώθω ακριβώς το ίδιο, με το ζόρι γράφω, με το ζόρι συγκεντρώνομαι, θέλω παγωτό και το μαγιό μου στη παραλία όλη μέρα!!!!!!!!!!! Ααααααααααααχ!!!!!!!!

Katerina Valsamidi είπε...

Τέλειο!!!
Φιλάκια!!

KaPa είπε...

Τι υπέροχη! Τι φωτεινή ανάρτηση...Μου μύρισε καλοκαίρι αγαπημένο πλάσμα....

Craftland gr είπε...

εγω ειμαι ηδη σε Mood καλοκαιρινο!!τα εχω φορτωσει ολα στον κοκκορα και απολαμβανω καλοκαιρακι!!!φιλακια πολλα

Fancy toBuy είπε...

yeeeees Summer...is loading ;)
kiss...fancy~

Lyriel B είπε...

Oh yeah baby !! Summer is loading !
Εγώ το έβαλα δυνατά το τραγούδι πάντως :)
Φιλιά πολλά φιλενάς!

Parents Land Gr είπε...

Επιτέλους έφτασε ο Ιουνης!!!!

Elena Trf είπε...

Ααααα...το κείμενο σου ο,τι ακριβώς χρειαζόμουνα!!!
Πως και πως περιμένω να αρχίσει και να τελειώσει η παλιοεξεταστική για να ξεκινήσουν επίσημα οι καλοκαιρινές διακοπές!!! ;-)

Funky Monkey είπε...

Η καλύτερη εποχή του χρόνου ξεκινά... Ωραίο το τραγουδάκι! Φιλάκια!

Evi @ sexta-feira είπε...

:)

Georgette B. είπε...

Αγαπημενο το τραγούδι.Λατρεμένη μου εποχή, το καλοκαίρι..και ναι έγραψες ένα σούπερ ντούπερ κείμενο!!!!... για τον ερχομό του, παραστατικότατες εικόνες, γεμάτες από τη μυρωδιά του.Δεν πειράζει που το έγραψες εσύ κι όχι εγώ ..χι..χι... έτσι κι εξάλλου, θα το ζήσουμε κι 2,(Θεού θέλοντος) με όποιο τρόπο μπορούμε καλύτερα!!!Φιλιά!!!
ΥΓ.ΜΟυ επιτρέπεις, φαντάζομαι, να συμμετέχω στην πρόκληση με την αλφαβήτα...Καλό ξημέρωμα και ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ από αύριο το πρωί!

sundayspoon είπε...

Αχ, αυτά τα αντηλιακά με άρωμα καρύδας... Νομίζω ότι έχω ξεμυαλιστεί επισήμως... :-)
Φιλάκια καλοκαιρινά!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλησπέρα και καλό μήνα..όποτε μπορείς και θέλεις έλα να δεις την έκπληξη,ευχαριστώ http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/06/blog-post.html
αγαπημένη μου εποχη το καλοκαίρι :)

Stavroulaki A είπε...

XA XA τέλεια!!!! πάω να δω τι πρέπει να κάνω για να ξαναβάλω καυτό σορτσάκι!!

Dimitra είπε...

Κλείνω PC και βάζω μουσική!!!! Ετσι κι αλλιώς όρεξη για μπλογκάρισμα/σερφάρισμα δεν έχω!!! χα χα χα!!!
Φιλάκια πολλά.

Δημοσίευση σχολίου

 
;