Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

νοκ νοκ..

..Μερικές φορές,εύχομαι η ζωή μου,να έμοιαζε με εκείνο το κασετοφωνάκι,που είχα μικρή..Με play,stop,pause, rewind..Θα μπορούσα έτσι να απολαμβάνω περισσότερο τις στιγμές της.Να επιλέγω stop,όταν όλα με ζορίζουν,play όταν κυλούν με ρυθμό,pause όταν τα δευτερόλεπτα θέλεις να γίνουν αιώνες..Μα όσο και αν όλα γύρω μας,εξελίσσονται και ολοένα και καινούρια ''τεχνολογικά ματζούνια'',ξεφυτρώνουν απο κάθε λογής επίδοξους εφευρέτες,ακόμα περιμένω αυτόν τον ένα και μοναδικό Κύρο Γρανάζη,να μου φτιάξει αυτό το κασετοφωνάκι ''ζωής''.Μέχρι τότε,απολαμβάνω το μονότονο ''νοκ νοκ''της βροχής στο τζάμι και μετράω αναμνήσεις..

3 σχόλια:

Zeta Mp είπε...

ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΕ ΘΑ ΘΕΛΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΚΥΡΟΥ...ΧΑΧΑΧΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ.... ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ ΣΤΗ ΖΩΗ..ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ!! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!

L. είπε...

Αχ κοριτσάκι μου αχ! Πόσο θα το θελα κι εγώ αυτό το κασετοφωνάκι, αλλά βρε παιδί μου αυτό το νοκ νοκ φτάνει για φέτος!!!

Kiki είπε...

Τι τον θέλεις το κύριο Γρανάζη!!! Το μυαλό σου είναι ξουράφι και σίγουρα κάτι θα σκεφτεί, έτσι για αλλαγή!!! Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
;