Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

μια λέξη....


....''Αν είχαμε δυο ζωές,δε θα σκεφτόμουν ποτέ να γράψω τούτο το μυθιστόρημα..Δε θα ωφελούσε ούτε εσάς ούτε εμένα...Θα ζούσαμε την πρώτη μας ζωή σαν πρόβα,σαν δοκιμή, για να μάθουμε να ζήσουμε όπως θα θέλαμε στη δεύτερη....
..Αν πεθαίναμε δυο φορές,είναι σχεδόν βέβαιο οτι τη δεύτερη θα πεθαίναμε καλύτερα απο την πρώτη...Δυστυχώς..δεν είναι έτσι. Η ζωή μας είναι μόνο μια και μάλιστα μικρής διάρκειας.Αυτό το θέατρο μπορούμε να το παίξουμε μόνο μια φορά...Χωρίς πρόβα,χωρίς δόκιμη...

...Γιαυτό,πρέπει να το παίξουμε όσο γίνεται καλύτερα και για εμάς τους ίδιους και για όσους αγαπάμε...''

( απόσπασμα απο ενα αγαπημένο μου βιβλίο..''Όλα σου τα ΄μαθα, μα ξέχασα μια λέξη.'' του Δημήτρη Μπουραντά, απο τις εκδόσεις Πατάκη..)

4 σχόλια:

Claire D. T είπε...

Πόσο το λατρεύω αυτό το βιβλίο!!! Μιας και μου το θύμισες θα το ξαναδιαβάσω αυτές τις μέρες.. :)

Μαρία είπε...

Δεν ξέρω γιατί αλλά τον τελευταίο καιρό αυτό σκέφτομαι συνέχεια..Μου φαίνεται θα διαβάσω το βιβλίο..Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες..Φιλιά

Λένα Ντ. είπε...

πολύ ωραίο post....απίστευτο βιβλίο!!!!




http://lenasfavoritesthings.blogspot.com/

Διαμαντένια είπε...

Δεν μου αρέσει που χρησιμοποιεί την λέξη "παίζω"....
Αν και καταλαβαίνω τί θέλει να πεί, δεν μου αρέσει!!
Θα προτιμήσω την λέξη "ΖΩ"!!! Με κεφαλαία και με πλήρη συνείδηση!! ;)

Φιλί Διαμαντένιο!

Δημοσίευση σχολίου

 
;