Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

"λαχταρώ.."


Εγώ θέλω,

να κοιμάμαι πλάι σου…
...και να σου λέω πόσο πολύ μου αρέσει να είμαι μαζί σου.....
και να σου κρατάω το χέρι σου και να βγαίνουμε για φαγητό, και να μη με νοιάζει που θα μου τρως το δικό μου...
....και να βλέπουμε καταπληκτικές ταινίες, και να βλέπουμε απαίσιες ταινίες...
και να σε βγάζω φωτογραφίες όταν κοιμάσαι....
....και να σε θέλω το πρωί αλλά να σ’ αφήνω να κοιμηθείς λίγο ακόμα. Και να φιλάω την πλάτη σου, και να χαϊδεύω το δέρμα σου......
και να τρελαίνομαι όταν αργείς, και να ξαφνιάζομαι όταν γυρίζεις νωρίτερα....
...και να μαι δυστυχισμένος όταν έχω άδικο και να μαι ευτυχισμένος όταν με συγχωρείς.
Και να χαζεύω τις φωτογραφίες σου. Και να παρακαλάω να σ’ ήξερα μια ζωή.
Και ν’ ακούω τη φωνή σου στο αυτί μου. Και να νοιώθω το δέρμα σου πάνω στο δέρμα μου....
και να σ’ αγκαλιάζω όταν σε πιάνει αγωνία, και να σε κρατάω σφιχτά όταν πονάς,
.....και να λιώνω όταν χαμογελάς και να διαλύομαι όταν γελάς....
και να σ’ αγαπάω τόσο βαθιά που να μην μπορώ να το βάλω σε λόγια,
...και να νομίζω πως χάνομαι, αλλά να ξέρω πως πλάι σου είμαι ασφαλής. Και να σου μιλάω για ότι χειρότερο έχω μέσα μου, και να προσπαθώ να σου δίνω ότι καλύτερο έχω μέσα μου γιατί δεν σου αξίζει τίποτα λιγότερο...

Και κάπως με κάποιο τρόπο να σου εκφράζω έστω και λίγο,
.....τον δίχως τέλος και δίχως αρχή..
ΕΡΩΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

Απόσπασμα απ'τον μονόλογο του θεατρικού έργου "Crave" της Sarah Kane γραμμένο το 1998 και μετεφρασμένο στα Ελληνικά.



1 σχόλια:

Atelia είπε...

Aπλά εκπληκτικό το θέμα σου και σήμερα!

Δημοσίευση σχολίου

 
;